duminică, 18 septembrie 2011

zapoezie de la Terinte

În ultima-mi vizită la Chişinău, prilejuită de Salonul de carte şi [re]lansarea volumului de zapoezie [n.m. prescurtare neaoşă pt. zapping poetry] "Troleul 43 s-a spânzurat cu cordonul de la capot", printre mulţi oameni de treabă care mi s-au lipit de inimă ca timbrul pe plic l-am reîntâlnit pe Sergiu Terinte, un tip extrem de simpatic şi înzestrat de la care-am primit şi-un CD aburind al trupei sale NO SHAGGA. Acum am mai avut o surpriză plăcută, pe când urmăream un clip scenărit de finul şi prietenul meu, Sandu Vakulovski: Sergiu a făcut o zapoezie ca la carte decupând şi remixând titlurile din primul număr al ziarului Timpul - care-a împlinit recent 10 ani. Vă imaginaţi că un promo aniversar al unei gazete dâmboviţene ar putea ceda poeziei măcar două secunde, nu 2 minute? [de experimente avangardiste nu mai vorbesc...] Ave Timpul, Sergiu & Sandu! Uneori mă gândesc că nu-i aşa rău că avem două patrii :)

Niciun comentariu: