joi, 21 octombrie 2010

tablou de grup electrogen

în ziua-n care Bell inventă telefonul
şi încerca să-l prescrie cu un rabat pentru autişti
eram încă proaspeţi aveam plămâni
de granit
şi câte două mâini cu care-am fi putut opri
câte ceva din lucrurile care treceau prin faţa noastră
dacă nu am fi fost chiar noi o parte din acele
lucruri care treceau prin faţa noastră

[din Haltera cu zurgălăi, Ed. Pontica, 2001]

*răspunsul meu la arzătoarea chestiune a generaţiilor [Un portret al generaţiei (unde şi cu cine te-ai încadra) - chestionarele Bibliotecii de poezie: acum episoadele V şi VI]

5 comentarii:

Iulian Tănase spunea...

Foarte frumoase poemele din Haltera, au ceva din atmosfera lui Naum, ceea ce e de bine. Ți-aș zice să treci pe la casierie, dar am uitat adresa.

Mugur Grosu spunea...

mulţumesc, Iulian. îmi amintesc şi eu cu uimire. se vede din titlu că-i o carte grea, aveam condiţie fizică, nu mă uitam la bani :P

l spunea...

reediteaz-o! aştepţi invitaţii speciale? :)

Mugur Grosu spunea...

foarte speciale, cele mai speciale, stilul smuls, sau măcar o bursă de la Federaţia Română de Haltere

Site Brasov spunea...

Doriti ca blogul dumneavoastra sa arate altfel? Doriti sa nu mai pierdeti datele de pe blog fara a le mai putea recupera, vreti sa treceti la un domeniu la comanda si sa aveti mai multi cititori sau vreti sa faceti bani din reclama?
Echipa Site Brasov va poate oferi toate acestea cu preturi incepand de la 99 RON.


E-mail: site_brasov@yahoo.com