luni, 18 octombrie 2010

Pene

În fiecare noapte, îngerul meu îşi numără penele rupte. În fiecare dimineaţă ridic capul de pe perna umplută cu ele. Când penele mele vor umple perna cuiva, voi fi ajuns şi eu undeva.

...Aţi citit un extras din episodul al IV-lea al chestionarului lui un cristian pentru Biblioteca de poezie. Ca de obicei, m-a luat flama. În vremea Inchiziţiei, omul ăsta te-ar fi putut convinge să-ţi aduci tu chibriturile amnarul şi să-ţi prepari singur rugul...

PS. Şi ca să fie supliciul deplin, Cristian Apostol m-a prins în Lanţul poeţilor nr. 88/89 din Revista Verso. OK, să vedem ce coleg de zale-mi aleg pentru ediţia viitoare...
...Oare Tom Waits ar percuta dacă-i spun? :)

3 comentarii:

marul spunea...

hahahahahaha

Sorina spunea...

Imi place. Cu un singur amendament, insa: pe vremea inchizitiei nu existau, inca, chibrituri. Poate cel mult... brichete zippo(?) lol
Dar de dragul ingerilor, trece. ;-)
O seara faina!

Mugur Grosu spunea...

Sorina, depinde de care parte a băţului de chibrit te aflai :) primele chibrituri au fost vândute în 1827 iar Inchiziţia spaniolă a tras obloanele în 1834:) cu puţină voinţă, puteai prinde ambele prăvălii deschise. dar cum eu cu punctualitatea stau prost, mai mult ca sigur ratam derby-ul. aşa că să nu mâniem îngerii, corectez mintenaş :) pax & chili!