miercuri, 2 noiembrie 2011

divagaţii esenţiale

Azi, la 18.30, vă aştept la Muzeul Naţional de Artă Contemporană, la deschiderea festivalului Zeppelin, cu vernisajul expoziţiei Activări Urbane în România, la care am avut bucuria să mă număr printre curatori, alături de arhitecţii Cosmina şi Constantin Goagea, Ştefan Ghenciulescu şi Cosmin Caciuc. O fabuloasă muncă de cercetare care mi-a anexat complet neuronii în ultimele luni, aşadar un excurs fascinant de la propriile-mi divagaţii existenţiale. La pagube colaterale aş aminti măcar faptul c-am întârziat monstruos cu predarea cărţii mele la editură, chestie care mi-a adus urări şi strigături diverse de genul:

"ma bagi in disperare"

"trimit recuperatorii, sa vezi tu cand l-oi pune pe vinicius pe tine... nici dan iancu nu te scapa."

"deci nu ti-e frica de vinicius. asta imi da de gandit: ce fel de om esti tu in cazul asta? in fine. considera-te avertizat."

"da odata cartea aia ca te fac de rusine pe facebook. inventez eu ceva... hai, ca mi-a crescut par alb pe creier si o sa fac atac cerebral"

"poate iti trec pe numele tau toate datoriile mele. na, ca alta injuratura mai buna n-am gasit".

Ce-a urmat nu se poate scrie aici. Suficient să vă spun că ieri am reuşit să predau şi cartea la editură. Aşa că azi am o dublă bucurie. Hai s-o-mpărţim, că e mare şi ajunge la toţi!



Niciun comentariu: