vineri, 3 decembrie 2010

Denisa Comănescu & Harry Tavitian la MNLR

Azi.
Am avut bucuria să fac chiar eu afişul acestui eveniment. În fapt, am reluat o temă mai veche, prezentă şi pe coperta CD-ului Birth (Harry mi-a oferit privilegiul să-i ilustrez cele mai recente CD-uri; în seara asta cred că le veţi putea vedea la Muzeul Literaturii). Povestea asta cu lingurile, care-a-nceput acum 13 ani, e atât de frumoasă şi vie încât n-am spus-o niciodată pe larg. Revin după recital, dacă mai am cuvinte: doar ce am fost anunţat că-l voi înlocui pe Traian T. Coşovei, care trebuia să fie amfitrionul serii dar s-a îmbolnăvit peste noapte. Sănătatea fie cu el.

2 comentarii:

Yigru Zeltil spunea...

Ce tare eşti!
Eu de-abia recent am început să-l ascult pe Tavitian.

Mugur Grosu spunea...

vreme-i să taci şi vreme-i să asculţi ce-ai tăcut! :)