miercuri, 17 aprilie 2013

Conexiuni Arbitrare / performance experimental

"In the gap between what you each agree with, and what you disagree with, is a place where you might discover something new" - Jonathan Burrows.
Elena Copuzeanu, Mugur Grosu, Vlaicu Golcea (muzica) & Mihaela Crețescu (costume)- performance experimental @ Acuarela, București, 15 aprilie 2013.
Un film de Dan Cimpoesu



[actualizare]
Elena mi-a înaintat un comentariu primit de gazdele evenimentului; m-a impresionat mult, așa că-mi permit să-l transcriu:

Corina Laura Nae: "Nu stiu cat de oripilati au fost cei din jurul meu, insa mie performance-ul de ieri mi s-a parut a fi foarte tare. Violenta din jur nu ne mai trezeste niciun sentiment. Violenta tot timpul e altundeva: la tv, in alte tari, in casa vecinilor sau printr-un cartier marginas. Violenta e tot timpul departe, dar tot timpul prezenta. Ce au reusit ieri artistii tai a fost absolut genial. Au adus violenta aproape. A fost ca un manifest pentru iesirea din amorteala, din indiferenta si din rutina. Oamenii care sufereau, la propriu, in fata noastra au fost de data asta priviti in ochi. Ne-am contopit cu durerea lor si am suferit alaturi de ei, am simtit frustarile lor si am privit, ca printr-o oglinda murdara toate neimplinirile noastre. Cred ca un soc vizual ca cel propus ieri in performance nu face decat sa trezeasca si sa invite la introspectie. p.s. pacat, pacat... de sangele varsat:)"


Și fotografii de Cristina Șoiman:








Niciun comentariu: