duminică, 25 decembrie 2011

pentru că - nu-i aşa? - totul este o glumă cosmică

...aşa îşi încheie infatigabilul Yigru Zeltil promisa recenzie a volumului grossomodo, pe care şi-a dorit-o ferită de orice poleială academică, şi bine-a făcut. O surpriză plăcută. În general, nu s-a prea înghesuit lumea să scrie despre cărţile mele, şi bine-a făcut! Apropo de înghesuială, mi-am găsit volumul pe o foarte onorabilă listă de nominalizări pentru* Cartea de poezie a anului 2011. Oameni buni, nu cred c-au trecut 40 de zile de la lansare, aşa că nici pentru un parastas nu ştiu dacă ar fi eligibil... Tot ce-mi pot dori de la voi e să citiţi cartea. Care poare fi comandată on line pe site-ul editurii Tracus Arte.
Sărbători fericitite!

*actualizare: la finele votului popular m-am trezit în situaţia stânjenitoare de-a ocupa, oarecum abuziv, locul 3, "peste" autori pe care-i iubesc şi citesc cu un entuziasm pe care nu mi l-aş dedica niciodată. Moftul ăsta însă-i eclipsat de bucuria de-a vedea că Viseptol, a lui George Vasilievici, a fost desemnată cartea de proză a anului 2011, fiind, practic, şi cea mai votată carte a anului. Asta da. Da. Ole!

Niciun comentariu: