miercuri, 19 octombrie 2011

la 300.000 km/s nu mai ai energie să mori

am găsit pe internet o filmare de la Cenaclul Marin Mincu din 15 iunie [cu Ileana Bâja şi Mălin Stan] chiar de ziua poetului însuşi, o secvenţă în care m-am auzit trăncănind ceva despre "eu aici, autorul acolo". fireşte, n-am avut răbdare să mă ascult până la capăt, pentru că am simţit impulsul tiranic să intervin, să-l contrazic pe cel care spune, în numele meu, "eu aici" deşi e flagrant că se află acolo. mai ales că-ntre timp citisem o poezie foarte deşteaptă la Gilda despre aici şi acolo şi entităţile dubioase care se desprind din noi cu viteza luminii:
"Dumnezeu iubește simetriile. Dacă, totuși, joacă zaruri, per ansamblu tot șase-șase îi iese. Viceversa, antifotonii ar trebui să alerge de nebuni de la moartea Universului încoace. De fapt fotonii ar alearga de nebuni între moartea și nașterea Universului. la capătul morții o iau în sens invers. Aleargă prin noi de nebuni între naștere și moarte. Și cunoaștem și nașterea și moartea la 300.000 km/s. Tot filmul ne traversează cu 300.000 km/s. Se varsă în noi cu 300.000 km/s. Se distruge în noi la 300.000 km/s. Ceva din noi se desprinde și-o rupe la fugă cu 300.000 km/s. Ceva din noi desprinde ceva din altcineva și-o rupe la fugă cu 300.000 km/s. Ceva din altcineva omoară ceva din noi și continuă să fugă cu 300.000 km/s. La 300.000 km/s timpul nu te mai ajunge din urmă. Nu mai ai energie să te deplasezi în timp, pentru că îți consumi toată energia deplasându-te în spațiu. Nu mai ai energie să mori."


P.S. Azi, la cenaclul Marin Mincu vor citi Domnica Drumea şi Andrei Velea. Nu am timp să ajung, dar cu antifotonii ăştia nu se ştie niciodată.

Un comentariu:

Anonim spunea...

ţuglea cu plete! parcă-i un capucin cuminte, fără chelie :)))