marți, 12 iulie 2011

nicio problemă la aterizare

În urmă cu foarte foarte mulţi ani, bunul meu frate Gili Mocanu meşterise un mic tablou pe care-l agăţase deasupra uşii în cămăruţa sa de pe strada Adamclisi din Constanţa: în partea de sus pictase un avion de pasageri vâslind prin marele azur iar în partea de jos lipise o blăniţă sintetică. Lucrarea se numea "nicio problemă la aterizare, pista e prevăzută cu blană!" Între timp, odată cu creşterea nivelului de trai al patriei noastre, lipsa problemelor a făcut salturi spectaculoase: am aflat de la organizaţia Aliat, pentru care-am făcut şi eu două postere, că numărul conaţionalilor lipsiţi de griji la aterizare a ajuns la două milioane. Doar irlandezii ne mai împiedică să fim primii pe podium. Mă mir că nu s-a gândit încă niciun oficial să ne organizeze cumva să anexăm cuvenitul loc din Cartea Recordurilor, aşa cum am făcut-o cu cel mai lung cârnat, cel mai mare tort şi cei mai mulţi Moşi Crăciuni găsiţi în chiuvetă. Dar suntem pe drumul cel bun:

Niciun comentariu: