duminică, 27 martie 2011

Diseară lansăm în familie

Nici n-am revenit bine-n ţară şi-am fost uşurat de două ore. Una s-a pierdut pe fusul orar, alta s-a stricat cu ora de vară. La dublă tâlhărie, o dublă recompensă: Moni şi Alexandru, nişte finuţi în dublul sens al cuvântului, ne aşteptau deja acasă, polemizând cu pisicuţa Ferdina despre rolul miautenticităţii în literatură. Dar masa şi dansul abia urmează, pentru că diseară îşi va face intrarea în scenă şi fratele Mihail
ps. mi-a semnalat cineva că-n lipsa mea acest blog a ocupat abuziv locul 10 la competiţia Roblogfest - secţia agitaţi cultural. M-am bucurat să-i văd înaintea mea pe Radu Vancu şi Jean-Lorin Sterian. Altfel, n-am putut să nu ridic o sprânceană văzând că unii dintre partenerii "competiţiei" s-au numărat printre premianţi. De pildă Tuborg, care-a sponzorizat o secţiune şi-a fost premiată la alte două secţiuni. Ca şi cum Nobel şi-ar da premiul Nobel pentru Război şi pace.

Niciun comentariu: