miercuri, 20 decembrie 2006

sentiment principal



abia acum mă-ntrebam ce naiba
fac
în această tigaie
cum mă-ntorcea dimineaţa
pe-alei
şi mă-mpungea cu raze să-mi verifice
frăgezimea

zăboveam glaciar a răsfăţ ţineam mâna pe telefon
pregătită
n-am chef
să fiu gata azi nu madam mai insistă
cu sare!
i-am ţinut toată predica asta şi ea uite
insistă
mă-ntoarce cu burta-n sus şi-mi zice omule
ce durere şi ce frumuseţe-i
în mine!
şi-acum durerea şi fumuseţea
stau aşa strâns lipite
de zici că fac dragoste de zici
că dragostea-i doar o ură
mai lentă
atât de lentă încât vezi cum pumnul
boxerului îţi scoate din dinţi floricica
de sânge
şi-o zvârle-n pliscurile celor doi pescăruşi
transparenţi
ce trec prin faţa ringului aripă
lângă aripă
aşa transparenţi încât poţi vedea acel sentiment
principal în burţile lor
curgătoare

pe pianina mea neagră
cei doi isuşi fosforescenţi
fiecare se ţine de cuiul celuilalt
de parcă s-ar pregăti pentru marele salt
marele bungee jumping în cratiţa celuilalt
univers

pământenii aici marţienii pe marte
şi-au mai ieşit câteva planete-ntre timp
din vestiare
acolo în loc de aripi pescăruşii au role
de caşcaval
le facem semne cu dinţii plini
de sânge
şi ei rotesc din caşcavaluri alene scot nori
pe pliscuri
poate că-n viitor ne-om şi vizita
deocamdată legile
gravitaţiei ne cam
sperie



Niciun comentariu: